Drama e re e Netflixit, “His Three Daughters” rrëmben vëmendjen e shikuesve me vlerësime pozitive

Drama e re e Netflixit, “His Three Daughters” rrëmben vëmendjen e shikuesve me vlerësime pozitive

Kultura September 26, 2024 - 13:17

Drama “His Three Daughters”, e cila u shfaq premierë në Festivalin Ndërkombëtar të Filmit në Toronto vitin e kaluar, ka mbërritur në Netflix.

Shikuesit në mbarë botën nuk reshtin së lavdëruari këtë film në rrjetet sociale.

Drama filloi të shfaqej në kinema të caktuara amerikane në fillim të shtatorit të këtij viti, përpara se të shkonte në Netflix. “His Three Daughters” aktualisht ka një vlerësim kritik prej 98 për qind në Rotten Tomatoes dhe 89 për qind nga shikuesit, ndërsa ka një vlerësim 7.2 në Imdb.

“His Three Daughters” është filmi i fundit i regjisorit, skenaristit dhe producentit të njohur Azazel Jacobs, i cili u bë i famshëm me filmat “The Lovers” dhe “French Exit”.

Skenari flet për tri motra që duhet të kujdesen për babanë e tyre Vincent, i cili ndodhet në një bujtinë sepse po vdes nga kanceri. Vajza e tij e birësuar Rachel u kujdes për të për vite me radhë, ndërsa motrat e saj, Christina e çuditshme që jeton në anën tjetër të shtetit dhe Katie kontrolluese që jeton në Brooklyn, jetuan jetën e tyre.

Pasi motrat kthehen në jetën e saj, Rasheli i kalon ditët e saj duke vënë baste në lojëra sportive dhe duke përdorur marijuanë, për të cilën Katie vazhdimisht e ka inat. Filmi eksploron dinamikën e tyre dhe mënyrat në të cilat ata përballen me humbjen e një personi të dashur.

Rrjetet sociale dhe publikimet e ndryshme janë vërshuar me komente dhe reagime pozitive për filmin.

“His Three Daughters” është sublime në thjeshtësinë dhe elegancën e saj; vendos një ekuilibër të mirë midis tragjedisë dhe komedisë”, shkroi Wendy Ide për Observer.

“Historia nuk ndihet kurrë skematike. Përçarja midis tri grave dhe tejkalimi i saj i pasigurt është i rrënjosur në detaje. Kjo i lejon aktoret të shfaqin talentet e tyre dhe të tria të japin shfaqje të jashtëzakonshme dhe të ngjashme”, shkroi Craig Mathieson për “The Age”.